7/18/2015

Powrót?

Hej, z tej strony Karolina (Mrs.Horan)
Jak mijają Wam wakacje? Mam nadzieję, że dobrze ;)
U mnie jest w miarę okej, poza tym że pod koniec roku szkolnego skręciłam kostkę i przymusowo muszę siedzieć w domu.
Zastanawiacie się pewnie po co piszę skoro zakończyłam prowadzenie bloga..
Otóż, długo nad tym myślałam, zastanawiałam się dosyć długo i postanowiłam spróbować wznowić tego bloga. Może nie były by to regularnie pisane imaginy ale w każdej wolnej chwili, gdy byłabym w stanie coś dodać dodawałabym. Ale wszystko zależy od Was- czytelników, czy tego chcecie..
Po prawej stronie macie ankietę i tam możecie głosować czy chcecie aby blog powrócił ale imaginy nie będą regularnie czy nie chcecie abym wznowiła bloga. Także głosujcie, czas macie na głosowanie macie do 1 sierpnia.
Chciałabym tego bloga prowadzić już sama, chociaż pomoc Luizy była tutaj niezastąpiona.
Co wiąże się z tym że prowadziłabym go sama? Na pewno to, że posty były by rzadziej. Również wygląd bloga by się lekko zmienił, chociaż do tego mam wielki sentyment. No i oczywiście zmieniłoby się to, że czytalibyście tylko imaginy mojego autorstwa.

Także, głosujcie lub piszcie w komentarzach jak wolicie i mam nadzieję że do zobaczenia niedługo ;)

Karolina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz