2/02/2013

Wyniki ankiet

A więc tak :p W głosowaniu "która piosenka najlepsza na doła? xd" wygrała piosenka "More Than This" liczą 16 głosów co daje 69%- Harry czuwa :) W ankiecie czy powinnyśmy zrobić fanpage na facebook'u 7 osób zagłosowało na tak, czyli innymi słowy popieracie mój pomysł abyśmy stworzyły fanpage na fb. W najbliższym czasie storze fanpage lub grupę dotyczącą naszego bloga i wstawie tutaj link. Dziękujemy Wam też za tyle odwiedzin , za to że nas czytacie, i głosujecie , oceniacie . Ale prosiłybyśmy też abyście komentowali nasze posty, zostawiali także linki do swoich blogów, i wspaniale by było gdybyście także "DOŁĄCZALI SIĘ DO TEJ WITRYNY" (znajduje się to po lewej stronie pod archiwum bloga).
Pewnie, wiecie że trwa wojna między Beliebers a Directioners o to że Justin będzie grał w Polsce a 1D nie. No i oczywiście chamskie komentarze Beliebers, głupie odpowiedzi Directionerek ... Ja sądzę iż jakby to np. zobaczyl Niall to byłby smutny że ma takie fanki które obrażają jego kumpla. Nie musicie go uwielbiać ani nic, ale szacunek mu się należy. Nie chce nikogo obrazić, ale niektórzy to naprawdę powinni sie tak ostro jebnąć w głowę. Ja jestem i Belieber i Directioner i nie zamierzam brać udziału w czymś takim.
Btw. Mam nadzieję, że świętowałyście wczorajsze urodziny naszego Zboczeńca :p /mrs.Horan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz