2/25/2013

Fakty o mrs. Horalik

Teraz moja kolej na fakty o mnie. Jest ich 40.

  1. Mam na imię Luiza.
  2. Urodziłam się 19.11.99 we Włocławku.
  3. Directionerką jestem od 8 miesięcy.
  4. Najbardziej z chłopaków kocham Niall’a.
  5. Lubię wszystkie dziewczyny chłopaków.
  6. Nienawidzę Taylor Swift.
  7. Nie umiem rysować ani śpiewać.
  8. Nawet dobrze się uczę.
  9. Nie mam ksywki.
  10. Mam numer w dzienniku 16.
  11. Nie mam rodzeństwa.
  12. Mam kotka.
  13. Jestem maniaczką Harry’ego Pottera’a.
  14. Nie czytam żadnych książek.
  15. Mam 2 płyty chłopców.
  16. Moim ulubionym kolorem jest niebieski i czerwony.
  17. Słucham różnego rodzaju muzyki.
  18. Od urodzenia słucham Britney Spears.
  19. Nie mam chłopaka.
  20. Nie lubię swojej klasy.
  21. Prowadzę 2 stronki na fb.
  22. Lubię Rihanne i Rite Ore.
  23. Lubię Justina Biebera.
  24. Uwielbiam Little Mix.
  25. Kocham wszystkie piosenki chłopaków.
  26. Znam wszystkie teksty piosenek chłopaków.
  27. Moją ulubienicą z LM jest Jade.
  28. Uwielbiam pisać sms.
  29. Mój telefon to Nokia Asha 302.
  30. Telefon mam z plusa.
  31. Nie napiszę wam tutaj swojego numeru telefonu. Jeśli chcecie piszcie na facebooku.
  32. Mam różowe ściany w pokoju.
  33. Korzystam z komputera i tableta.
  34. Mieszkam z rodzicami.
  35. Chciałabym mieszkać w Londynie.
  36. Wielbię Damiana Skoczyka.
  37. Nie cierpię Carly Rae Jepsen ( mrówkojad ).
  38. Moim szczęśliwym numerkiem jest 2.
  39. Słucham tylko Radia Gra.
  40. Moim ulubionym przedmiotem jest angielski. / mrs. Horalik

1 komentarz:

  1. Jesteś bardzo podobna do mnie :Dtylko że starsza o 2 lata ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń