1/14/2013

Prawo jazdy + informacja

Siema. Zapewne już wiecie, że Niall zdał egzamin na prawo jazdy! Podobno już kupił sobie samochód ale to nie jest nic potwierdzone. Nie wiem jak wy ale ja jestem dumna z Horan'a. Jaki zdolny, zadał za pierwszym razem. Ciekawe kiedy Zayn i Liam się wezmą w garść i pójdą na kurs. Zayn już ma nawet auto ale nie ma prawka żeby nim jeździć. Oj chyba nie ma już na co wydawać pieniędzy. haha. ; ) 

Ogólnie rzecz biorąc zastanawiam się właśnie nad jakimś imaginem. Nie wiem o czym mam go napisać i o kim. Ale nie martwcie się na pewno nie będzie znowu o Niall'u. Myślę i myślę i nie wiem. Ale gdy tylko wymyślę na pewno dodam dzisiaj. 

Ja ogólnie już mam ferie. Pewnie część z was też. Niestety Karolina ich jeszcze nie ma. ; ( Trudno. W końcu i ona będzie mieć ferie. To ja dalej myślę nad opowiadaniem. Trzymajcie się.   

Tak nawiasem mówiąc jest to nas setny post. / Horalik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz