1/09/2013

Naprawiony komputer.

Siemka!

W koncu mi naprawili komputer. Juz niedlugo napisze imagin i go dodam. 
Niestety nie jestem redaktorka na drugim blogu. Nie wybrali mnie. No trudno! Moze innym razem. 
Juz za 3 dni nasz Zayn ma urodziny. Nasz Malik juz bedzie miec 20 lat. Oj za szybko rosniecie chlopcy. Jak ten czas leci. A zaraz po urodzinach Zayn'a urodzinki ma Hazza. Naszczescie on dopiero bedzie miec 19! A juz pozniej bedzie trzeba czekac do sierpnia za urodzinami Liam'a. Ale dosc juz o urodzinach. 
Dzisiaj na 4-fun TV w ,, Chcesz masz " lecialo Kiss you. Po prostu super! Teledysk jest swietny!! ♥♡ 

Tak wogole. Chce wam podziekowac, ze jestescie z nami. Bez was nie byloby nas i bloga. Dziekuje wam w imieniu wszystkich redaktorek. Ogolnie chcialabym podziekowac Karolinie! ♥ Bez ciebie mnie by tu nie bylo. Dziekuje, ze przyjelas mnie na bloga. Zawsze staram sie ciebie nie zawiesc. Od teraz bede systematycznie cos dodawac! : P Trzeba sie wziasc w garsc! ♡ Jeszcze raz ci dziekuje! :D I wam wszystkim Polish Directioners! 
Pozdrawiam. /Horalik

2 komentarze:

  1. Luiza , nie masz za co dziekowac ;p to ja Ci dziekuje , ze mi pomagasz ;] /Horankowa

    OdpowiedzUsuń