1/08/2013

Kiss you

Hej! Jak juz napewno wiecie wczoraj o 21 byla premiera teledysku do Kiss You. Nie wiem jak wam, ale mi sie bardzo podoba teledysk. Jeszcze takiego nigdy nie bylo!


A teraz cos dla antyfanow Haylor. Harry potwierdzil, ze roztal sie z Tay. To koniec tego romansu. Wedlog Swift Hazza ma pusto w glowie. Haha i kto to mowi. Osoba, ktora o kazdym swoim chlopaku napisala piosenke! No naprawde gratuluje inteligencji! Ten
,, zwiazek" rozpadl sie na Wyspach Dziewiczych. Od teraz to moja ulubiona wyspa.!


Niestety nadal mam popsuty komputer. Niech mi oni w koncu mi go naprawia! Moge wam powiedziec, ze zglosilam sie na redaktore do drugiego bloga. Mam nadzieje, ze mi sie uda. Trzymajcie kciuki!! :D Obiecuje wam gdy tylko bede miec komputer to dodam imagina.! /Horalik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz