1/13/2013

Informacje xD

             Hej , jak już dawno wiecie jestem chora . W związku z tym narazie nie napisze drugiej części imagina o Niall'u :( Ale od razu jak wyzdrowieje to biorę się za to :) Pewnie chciałabyście poczytać o kimś innym a nie tylko wkółko o Niall'u ... więc mam dobrą wiadomość bo następny imagin jaki napisze (po 2 cz. imaginu o Niallu oczywiście) będzie o Zayn'ie . Poźniej postaram się napisać o Liasiu i o Lou :) Dawno też nie było o Harrym więc też się pojawi .
             Luiza podała swojego aska to ja też podam , jako że jestem założycielką bloga i takjakby ja tu rządze ( :P ) to możecie o ważniejsze sprawy pytać mnie . Jeśli macie jakieś propozycje co do bloga to też piszcie na asku . Tutaj macie mojego aska - Horankowa .
             Pamiętajcie o ankietach które są po prawej stronie , o filmikach na urodziny Harry'ego i o tym o czym już powiedziała Luiza , że możecie oceniać nasze posty . Całuski :* /Horankowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz