1/04/2013

Info + o Haylor

Hej , już wkrótce pojawi się kolejna część imaginu z Niall'em , ale dokładnie nie wiem jeszcze kiedy .. W ciągu tygodnia nie zbyt mogę używać komputera dlatego tylko w weekendy dodaję coś na bloga . Niektórzy  pytają mnie co myślę o "Haylor" .. na początku troche mnie to denerwowało , no bo Tay to zazwyczaj jest z jakimś chłopakiem kilka miesięcy i koniec a później piszę o tym piosenkę .. ale teraz jakby na to nie patrzeć to nie jest takie złe .. przecież uwielbiam Perrie , El i Dan a jej mam nie lubić ze względu na to że jest ze Stylesem ?? Przemyślałam to sobie już dawno , i to poważnie i po prostu stwierdziłam że nie będę jej za to hejtować . To wybór Stylesa z kim jest i nam nic do tego . I uważam , że Directioners które życzą Tay śmierci są żałosne ! AMEN . /Horankowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz