1/22/2013

Imagin Louis

Jak też mówiłam miałam napisać imagin i jest. Napisałam go z Louis'em. Jest w nim również Eleanor. Nie jestem pewna ale chyba nie jest zbyt dobry. Chyba jakaś klapa. Ale sami go oceńcie.



Wybrałaś się z przyjaciółką na zakupy, bo miałyście nie długo iść na dyskotekę. A nie miałaś się w co ubrać. Wybrałyście już co macie kupić i poszłyście do kasy. Nie było dużej kolejki. Przed wami stał tylko jeden chłopak. Miałyście takie szczęście, że otworzoną drugą kasę. Niestety kasjerki zaczęły urządzać sobie jakieś dyskusję. Ale zaraz zaczęła cię obsługiwać. Było by wszystko dobrze gdyby kasjerce nie spadła twoja torebka z zakupami. Byłaś już strasznie zdenerwowana tą całą sytuacją i szybko chciałaś opuścić ten sklep. Jeszcze po zakupach wybrałyście się do kawiarni na herbatę i ciastko.
Pierwsze co weszłaś do domu zaczęłaś wyciągać swoje zakupy. Nie mogłaś uwierzyć w to co zobaczyłaś. Kasjerka pomyliła twoje zakupy i dostałaś męską bluzkę i spodnie. Nie mogłaś w to uwierzyć. Szybko z powrotem wróciłaś do tego sklepu żeby wytłumaczyć tą pomyłkę.
- Przepraszam. Chciałam zgłosić pomyłkę, ponieważ nie kupowałam tych rzeczy. Chyba kasjerka się pomyliła i nie dała mi tej torby z zakupami co powinna. – powiedziałaś
- Bardzo panią za to przepraszam. Ma pani akurat szczęście bo chyba zwrócił się do nasz pan, który ma pani ubrania.
- To świetnie. A gdzie mogę go znaleźć.
- Stoi tam przy regale.
- Dobrze dziękuje bardzo.
- Dzień dobry. Chyba musimy się zamienić naszymi zakupami. Podobno ma pan moje ubrania. – powiedziałaś do chłopaka
- A tak. Świetnie, że pani jest. Jestem Louis. A pani?
- [T.I] Miło mi. - odpowiedziałaś
- Może poszlibyśmy na jakiś spacer?
- A wiesz, że chętnie. Chodźmy.
I poszliście. Bardzo dobrze ci się rozmawiało z Louis’em. Okazało się, że ma on dziewczynę Eleonor. Powiedział, że musisz ją koniecznie poznać. Nie miałaś nic przeciwko. Wymieniliście się numerami telefonu i rozeszliście się.
            W końcu mogłaś przymierzyć to co kupiłaś. Zadzwoniłaś do przyjaciółki i opowiedziałaś jej o całej zaistniałej sytuacji. Śmiała się z tego. Od razu umówiłyście się na ta imprezę. Pomyślałaś, że może Louis i El pójdą z wami. Więc zadzwoniłaś do niego. Tomlinson nie miał nic przeciwko i umówiliście się.
            Nadszedł czas dyskoteki. Ubrałaś się w świeżo zakupione ubrania i poszłaś po [I.T.P].
Umówiłaś się z Louis’em, że spotkacie się przed klubem. Gdy tylko poszłyście oni już tam byli. Louis zapoznał cię ze swoją dziewczyną i wspólnie poszliście na imprezę. Bawiliście się świetnie. Eleonor Ci się spodobała z resztą [I.T.P] też.
            Po świetnej zabawie. Poszliście jeszcze do domu Louis’a. Tam jeszcze rozmawialiście i zjedliście pizze. Aż w końcu poszliście to własnych domów. El nie poszła do siebie tylko została na noc u Louis’a.
            Jeszcze kilka razy się spotkaliście razem. Od tamtej pory trzymacie się razem. Poznałaś jeszcze resztę zespołu. Okazało się, że Louis należy do zespołu One Direction. Zaprzyjaźniłaś się ze wszystkimi i byłaś szczęśliwa. I to wszystko przez nieudane zakupy. / Horalik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz