1/11/2013

3000 wejść ! :)

Hej , chciałabym Wam podziękować za te 3000 wejść :) Dziękuje ! Dziękuje za to , że tu zaglądacie i czytacie nasze imaginy , posty i komentujecie :) Cieszę się , że ktoś tu wchodzi :p BTW . Jestem chora więc ciężko mi się wymyśla zakończenie imagina .. może mi się coś uda wymyślić , ale nic nie obiecuje . Mam nadzieję że Wy nie jesteście chorzy . A jeśli ktoś jest to życzę mu powrotu do zdrowia :) Przypominam także o ankiecie , która znajduje się po prawej stronie . Głosujecie na najlepszą piosenkę na doła . Wiem dziwna ankieta no ale , ja jestem dziwna więc stąd to dziwne pytanie :p I mam nadzieję , że nie macie zagrożeń z angielskiego , Siostry i Bracia ! Ja się muszę pochwalić , że dostałam +4 ze sprawdzianu z anglika na który się nic nie uczyłam , a pani mi powiedziała , że marnuję swój talent . Jeszcze raz dziękuje Wam ! No i oczywiście Luizie , że mi tu pomaga :) :* /Horankowa
PS tu macie mój krzywy ryj :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz