11/09/2012

Imagin Niall


Zima. Pada śnieg i jest straszny wiatr. Chłopaki wracają z koncertu samochodem, strasznie się śpieszą aby zdążyć  na wywiad.
Nagle ich samochód wpada w poślizg i lądują w rowie. Szybko wyszli z auta i zobaczyli, że nie samochód jest nie do uratowania. Postanawiają gdzieś przenocować aby jutro z samego rana jechać do Londynu. Pukają do drzwi.
-Dzień dobry. Jesteśmy One Direction. Może to dziwnie zabrzmi ale nasz samochód wpadł do rowu i nie mamy czym wrócić do Londynu. Przychodzimy do pani z taką prośbą czy by nas pani nie przenocowała.
- Witajcie. Oczywiście wchodźcie. Zaraz wam coś zrobię do jedzenia i się czegoś napijecie.
- Bardzo pani dziękujemy. – powiedział Liam
I weszliście do kuchni. Uprzejma pani zrobiła im kolacje. W pewnej chwili krzyczy:
- [T.I] chodź mamy gości! Nigdy nie uwierzysz kto do nas zawitał.
Zeszłaś na dół a tam w twojej kuchni we własnej osobie siedzieli chłopaki z One Direction. Byłaś z szokowana. Byłaś ich wielką fanką. Podeszłaś do nich.
- Cześć. Jestem [T.I]
- Hej. Zgaduję, że nas znasz. – powiedział Harry
- Tak, oczywiście. Jestem waszą fanką!
- Ooo. To świetnie. To jak widzisz masz szanse nas bliżej poznać. – odpowiedział Louis
            Tak około godziny 20 usiedliście wszyscy przy kominku i zaczęliście opowiadać o sobie. Powiedziałaś, że największym twoim marzeniem jest wyjazd do Londynu. Nagle Niall oznajmił:
- Bardzo was przepraszam ale jestem zmęczony i pójdę do pokoju.
- Dobrze. Do dobranoc. – powiedziałaś
Zaraz za nim poszedł Zayn. A wy dalej sobie rozmawialiście.
- Coś się stało? – zapytał Zayn
- Nie, nie. Wszystko w porządku po prostu jestem zmęczony.
- Niall nie oszukuj mnie przecież widzę, że Cię coś gryzie.
- Chyba ci się coś wydaje.
- Niall!
- No dobrze. Widzisz zakochałem się!
- To świetnie. To to taki?
- No właśnie jest to [T.]
- No to na co ty czekasz powiedz jej co do niej czujesz.
- Nie! To jest wykluczone. Nie chce żeby o tym wiedziała. Niech to zostanie między nami.
- Dobrze jak zechcesz. – powiedział i wyszedł z pokoju
            Następnego dnia rano obudził Cię Louis.
- Co się stało? – zapytałaś zaspana
- Szybko wstawaj i się szykuj, bo wychodzimy.
- Dobrze! Tyko gdzie?
- A to już jest niespodzianka. – powiedział i szybko zszedł na dół
Nie wiedziałaś o co mu chodzi, ale zrobiłaś jak Ci kazał. Zeszłaś na dół zjadłaś śniadanie i wyszłaś na zewnątrz. Tam już wszyscy na ciebie czekali.
- Chodź czekamy tutaj wszyscy na Ciebie. – powiedział Zayn
- Ale gdzie wy mnie zabieracie.
- A to już jest niespodzianka.
Wsiedliście do samochodu twojej mamy i ruszyliście. W samochodzie zaczęłaś rozmawiać z Niall’em.
- Przepraszam, że pytam ale czy ty masz kogoś?
- Tak. Spotykam się z chłopakiem od 2 miesięcy.
I w tym momencie Niall zamarł. Nie wiedział co ma powiedzieć.
- To świetnie! Gratuluje.
I na tym skończyła się wasza rozmowa. Nagle Louis mówi, że jesteście na miejscu. Wysiadasz i mówisz:
- To jest  nie możliwe. Czy to Londyn?
- Tak. Chcieliśmy spełnić twoje marzenie i jak widać się nam udało. – powiedział Harry
- Jestem w szoku. Zatkało mnie. Bardzo wam dziękuje!
- Nie ma za co. W końcu czego się nie robi dla fanów.
Byłaś strasznie podekscytowana. Chłopcy zaczęli Ci pokazywać ich ulubione miejsca. W pewnym momencie dostałaś sms’a . Przepraszam ale nie chce z tobą już dłużej z tobą być. To już koniec!   Byłaś tym załamana. W jednym momencie uciekłaś od chłopaków. Niall Cię zaczął gonić. Dobiegłaś do drzewa i zaczęłaś płakać.
- Co się stało? – zapytał zmartwiony Niall
- Chodzi o to, że chłopak ze mną zerwał. A ja go tak bardzo kochałam.
- Nie łam się. Po prostu nie był Ciebie godzien. Widzisz ja tez się zakochałem w pewnej dziewczynie a ona nawet o tym nie wie.
- Ale to nie to samo. A kto to taki?
- Jest piękna. Jest naszą fanką. To… ty
- …. ale .. naprawdę?
- Tak. Kocham Cię. Gdy Cię tylko ujrzałem spodobałaś mi się ale później to zamieniło się w coś większego.
- Nie mogę w to uwierzyć! Ja Ciebie też kocham!
I się pocałowaliście! Poszliście do chłopaków. Zapytali:
- Co się stało. Dlaczego nam uciekliście?
- Widzicie jesteśmy razem.
- No w końcu! – powiedział Zayn
            Nie tylko twoje marzenie się spełniło. Ale też masz wspaniałego chłopaka i już na stałe mieszkasz w Londynie.- Mrs.Malik

1 komentarz: