11/05/2012

hej ;]

Hej , mam taki pomysł . Chciałam dzisiaj rano napisać imagina , ale nie wiedziałam za bardzo z którym z chłopaków zrobić .. i patrzyłam się tak na moje plakaty i szukałam w nich inspiracji i zaczęłam się zastanawiać czy od czasu do czasu nie dodawać jakiegoś imagina o kimś innym np. o Conor'ze Maynard'zie , Justin'ie Bieber'ze , Big Time Rush albo o chłopakach z Tajemnic Domu Anubisa .. bardzo Was proszę żebyście komentowali nasze wpisy , imaginy , pomysły .. jest to dla nas ważne bo chcemy wiedzieć czy podoba Wam się nasz blog . ;] Także czekam na wasze komentarze pod tym postem .. Mam nadzieje ze spodoba Wam się mój pomysł ;3 /Horankowa


A tutaj zdjęcia chłopaków z ostatnich dni ;




Little Things



















Tez chce takie lody ..













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz