10/26/2012

Imagin - Louis cz.2

Obiecana druga część . Mam nadzieje ze wam się spodoba ;] Bardzo się starałam , jak coś to tutaj jest pierwsza część .
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Chłopcy nagrywali nowe wspaniale piosenki . Gdy tam byłaś , siedziałaś na tej kanapie i słuchałaś jak oni śpiewają , myślałaś ze jesteś chyba najszczęśliwszą dziewczyna na świecie . Miałaś jednak dziwne wrażenie ze Louis ci się przygląda . Może ci się wydawało , a może nie . Chłopcy mieli akurat przerwę godzinna więc wyskoczyliście coś przekąsić . Poszliście do McDonalda . Przy jedzeniu zakupionego posiłku śmialiście się chyba na cały budynek . Najbardziej rozśmieszał was oczywiście Lou . Jak wiadomo nie od dziś Niall jest strasznym żarłokiem więc zamówił najwięcej jedzenia , z tego powodu musieliście poczekać aż spokojnie zje a przy tym oczywiście śmialiście się z niego . Gdy Niall już skończył jeść postanowiliście pójść jeszcze na chwilę do parku , i tak byście przez niego przechodzili , ale postanowiliście że tak sobie na spokojnie usiądziecie . Więc tak jak planowaliście , tak też zrobiliście . Harry jak to Harry , podrywał starsze (od siebie) kobiety , Niall wpieprzał jeszcze resztki żarełka z McDonalda , Liam rozmawiał z Zayn'em , a Lou gonił za gołębiami . Ty siedziałaś i śmiałaś się z Lou . Miałaś nadzieję że znowu nie wpadnie do wody . Gdy zaczął gonić blisko brzegu , podeszłaś do niego i pociągnęłaś jak najdalej od wody .
-Chcesz znowu wylądować w wodzie z mokrym tyłkiem ?!
- Nie , ale jeśli ty znów miałabyś mnie ratować to z miłą chęcią . - i się zalotnie uśmiechnął i tak śmiesznie poruszył brwiami .
-Czy ty mnie podrywasz ?
-Ja ?! Żartujesz ?! haha .. nie no dobra . Flirtuje , ale to chyba nic złego ?
-Nie , skąd że znowu – i się uśmiechnęłaś .
Siedzieliście tak jeszcze około 15 minut i musieliście już wracać do studia . Trochę się spóźniliście więc chłopcy od razu zabrali się za nagrywanie żeby szybciej skończyć . I znowu to uczucie – że ktoś się na ciebie patrzy . Cały czas patrzyłaś na chłopaków , to na Niall'a , to na Harry'ego , Liam'a , Zayn'a a na końcu na Lou . Przyglądałaś mu się uważnie . Był taki seksowny , te nieziemskie niebieskie oczy , ten sexy tyłek i ten olśniewający uśmiech . Poczułaś wibracje w kieszeni – to twój telefon dzwonił . Popatrzyłaś na wyświetlacz – Kamil (twój chłopak , o którym zdaje się że zapomniałaś ) , więc odebrałaś .
-Halo ?
- No witam cię , co się z Tobą dzieje ?
-Ja jestem w Londynie .
-Ale jak w Londynie ? Kiedy wracasz ? I wogóle co ty tam robisz jeszcze ?
-No normalnie . Nie wiem dokładnie kiedy wracam ale nie prędko . A co ja tu robię .. hmm .. jakby ci to powiedzieć spełniam swoje marzenia , a mianowicie siedzę teraz w studiu nagraniowym .
-A jeśli można wiedzieć to z kim ty tam jesteś ?
-Z moim ulubionym zespołem .
-To skoro wolisz sobie z jakimś tam zespołem gonić niż być tutaj ze mną to z nami koniec . A wogole jak mogłaś mnie nie poinformować o tym ze zostajesz ?
-Tak jakoś wyszło ze zapomniałam . A teraz to już nie twoja sprawa skoro ze mną zerwałeś . - i się rozłączyłaś . Wtedy przyszedł Lou i zapytał ciebie czy wszystko w porządku na co ty tylko się rozpłakałaś , wtuliłaś się w Lou i siedziałaś tak z nim z 15 minut . Lou podniósł twoja głowę tak żebyś mogla na niego patrzeć i zaczął mówić
-Wiesz , chciałem ci to wcześniej powiedzieć ale jakoś tak wyszło ze wtedy w parku , jak wpadłem do wody to ja .. ja zrobiłem to specjalnie żeby zwrócić na siebie twoja uwagę . Spodobałaś mi się .. Wiem ze to nieodpowiedni moment ale .. ja cie kocham [T.I.] - i cie pocałował . Odwzajemniłaś pocałunek . Słyszałaś jak chłopcy się śmieją . I od tego czasu zostaliście para , zapomniałaś o Kamilu , jeździłaś z chłopakami w trasy póki nie zaszłaś w ciążę ...

------------------------------------------------------------------------------------------------
Mam nadzieje że się podobało :) /Horankowa

1 komentarz: