9/19/2012

Imagin o Liam ' ie

        Idziesz ulicą i nagle słyszysz głośne krzyki . Nie wiesz o co chodzi i biegniesz szybko do ludzi. Nagle widzisz Liam 'a z One Direction. Gdy Cię zobaczył podszedł do ciebie i zaczął śpiewać ,, More Than This " . Nagle zaczynasz płakać i uciekasz. Liam szybko za tobą pobiegł. Gdy Cię dogonił zapytał:
- Coś się stało ?
- Ja w to wszystko nie wierze. To jest jakiś sen. - powiedziałaś
- Nie płacz - ociera Ci łzy - Obiecuję że cie nigdy nie zostawię. Kocham Cię. ♥
- Ja Ciebie też.
        Po kilku minutach milczenia. Pocałowaliście się. Poszliście razem do hotelu w którym był. Usiedliście na łóżku i zaczęliście się śmiać. To były najpiękniejsze chwile w Twoim życiu.
        Po 2 latach wciąż byliście razem. Aż w końcu Liam Ci się oświadczył. Wzięliście ślub i mieliście 2 wspaniałych dzieci! Raz powiedziałaś do niego:
- Cieszę się że wtedy Cię spotkałam. Moje życie nie miałoby sensu. A teraz wiem że Ty i dzieci jesteście dla wszystkim najlepszym co mnie mogło w życiu spotkać.



Mam nadzieję że się wam spodobało . ! <3 / Mrs.Malik
       

1 komentarz: