9/01/2012

Harry i ja cz. 2 :) (moja)

Następnego dnia obudziłam się po południu . Wiem .. zachowuję się jak Zayn xd Myślałam o całym tym zdarzeniu . Tak mi się przez chwile wydawało , że to sen , ale miałam zdjęcia , autografy i wspomnienia i coś czego nigdy nie zapomnę - spotkanie z Harry'm i resztą zespołu .Przeglądałam właśnie zdjęcia które zrobiłam chłopakom xd Chciałam zadzwonić do przyjaciółki , szukałam jej kontaktu , aż tu nagle... ''Harry'' ?! Ale jak to się mogło stać ? Zastanawiałam się ale nic nie wymyśliłam . Zadzwoniłam do przyjaciółki .
-Halo ?
-Hej , możemy się spotkać ? chciałabym ci o czymś powiedzieć ..
-Okej . Za 30 minut w naszej knajpce ?
-Dobra , juz się zbieram :)
-Pa.
Ogarnęłam się i wyszłam . Czekałam na moją przyjaciółkę . Idzie xd pomachałam jej zza szyby .Weszła , siadła .
-To o czym chciałaś pogadać ?
-Wiem , że pewnie wyda ci się to dziwne , ale ja się zakochałam w Harry'm xd
-Ale przecież ty go nie znasz .
-Od ich koncertu juz tak :)
-Jak to ?
-Długa historia ;]
Opowiedziałam wszystko i przyjaciółka patrzyła na mnie wielkimi oczami .
-Nie wierzysz mi ? Mam dowody xd
-Tzn ?
-Zdjęcia ;] pokazałam jej zdjęcia i wtedy mi uwierzyła xd
-Pewnie jesteś szczęśliwa że spotkałaś swojego idola xd
-Nom . A wiesz co znalazłam dzisiaj w moim telefonie jak chciałam do cb zadzwonić ?
-Nie . Mów ;]
-Numer Harry'ego ^^
-Pisałaś do niego ?
-Jeszcze nie .
-To na co ty czekasz dziewczyno ?!
Wzięłam telefon i wysłałał do niego sms'a o treści : "Hej , tu Karo . Pamietasz mnie jeszcze ?"
... reszte dodam za jakiś czas xdd mam nadzieję że podoba wam się mój blog i opowiadania ;p tamtą część pisała moja przyjaciółka , a tą pisałam ją :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz