8/22/2012

Harry cz.1 'one'


Mieszkałaś w Londynie od pełnoletności czyli od jakichś paru tygodni . Poszłaś po kilka książek angielskich żeby trochę poduczyć się języka . Szłaś zawalona książkami aż nagle ... wpadłaś na kogoś . Od razu zaczęłaś zbierać książki żeby się nie zniszczyły . W zbieraniu książek pomogła Ci osoba która na Ciebie wpadła . Pozbierałaś książki , a osoba która pomagala ci je zbierac dala ci reszte ksiazek i wtedy moglas spojrzec na niego , mial piekne brazowe loczki na glowie , czarujacy usmiech i te zajebiste zielone oczy .  Pomyslalas sobie : hmm..jakie ciacho xd . - Po co Ci tyle ksiazek ? - Musze troche poduczyc sie jezyka . - To znaczy ze nie jestes z tad . - Tak , jestem z Polski . Pare tygodni temu tu przylecialam . Moim najwiekszym marzeniem bylo zamieszkac w Londynie i na moja 18 rodzice zafundowali mi lot tutaj i beda placic za moje mieszkanie poki sie nie usamodzielnie . - A gdzie jest ta twoja Polska ? - Na pewno wiesz gdzie sa Niemcy ... wiec Polska znajduje sie po ich ''prawej stronie'' . Moze nie jest to zbyt wielki kraj ale tez nie maly zeby go na mapie nie zauwazyc . - Moze dzisiaj popatrze na mape Polski z mysla o Tobie xd . - A tak wgl to moze bys mi sie przedstawil ... - Pewnie , jestem Harry Styles . - Ja jestem [T.I.]. A jesli mozna wiedziec to czym sie zajmujesz ? - Ja ... gram w zespole ;) - O.o A jak sie nazywa twoj zespol i co gracie ? - Gramy pop i nazywamy sie One Direction . ... Teraz dopieko kaplas sie ze to TEN HARRY STYLES z One Direction ! - O matko ! Nie poznalam Cie xd Bardzo lubie wasz zespol heh jestem wasza fanka xd Ale nie boj sie nie rzuce sie na Ciebie , nie zaczne piszczec itp. - Hahaha Ciesze sie xd Jestes dzisiaj zajeta ? - Nie , pewnie znowu moj byly bedzie mnie meczyc telefonami i smsami wiec szybko nie zasne ;) . A czemu pytasz ? - Bo myslalem czy nie przyszlabys dzisiaj na nasz koncert . - Poszlabym ale mam juz malo kasy a rodzice dopiero za tydzien mi cos wysla :/ - Ale kto powiedzial ze ty masz placic za cos ? - Ale mi tak troche glupio ... - Nie powinno xd Pomysl sobie ze znalazlas ten bilet i ta wejsciowke V.I.P. na chodniku ;) - Hahaha . Dobra dobra , przyjde . O ktorej i gdzie ten koncert ? - O 20.00 na Stadionie Olimpijskim . - To bedzie pewien problem bo ja nie wiem gdzie to jest :/ - To wpadniemy po Ciebie z chlopakami przed koncertem . Bedziemy tak o 18.00 bo musimy byc przed koncertem wiesz po co ;] - Okej , to jak by cos sie zmienilo to pisz na ten numer , a przyjedz pod ten adres [i dalas mu swoj numer razem z adresem] . - Okej . To do zobaczenia pozniej ;] - Paaa ;) . . Bylas szczesliwa bo wlasnie poznalas Harry'ego Styles'a i dostalas bilet i wejciowke V.I.P.na ich koncert . Szybko pobieglas do domu zeby sie przygotowac bo do 18.00 byly jeszcze tylko 4 godziny . Wiec wzielas swoje najlepsze ciuchy [swoja ulubiona granatowa koszulke z duzymi napisami , czerwona spodniczke do kolan i swoje ulubione baleriny w bialym kolorze] , zrobilas sobie lekki makijaz , ulozylas wlosy i byla juz godzina 17.30 . Nagle zadzwonil twoj telefon i odebralas . - Halo . - Hej , tu Harry . Mala zmiana planow . My juz jestesmy na miejscu wiec przyslemy po Ciebie samochod , bedzie tak za jakies 15 minut .- Okej , ja juz jestem gotowa wiec spoko . A jakie bedzie to auto , zebym nie wsiadla do byle ktorego xdd ? - Czarna limuzyna . - Okej . - To do zobczenia na koncercie . - Nom , paa . . I sie rozlaczylas . Wzielas plaszcz i torebke [w ktorej mialas portfel , telefon i bilety] i wyszlas z domu . Gdy tylko wyszlas z domu znow zadzwonil twoj telefon wiec odebralas . - Zapomniales jeszcze czegos ? - Slucham ?! Do kogo ty gadasz ? - A kto mowi ? - Dawid [twoj byly] . - Co ty ode mnie chcesz ? - Chcialem zapytac gdzie sie wybierasz w tym stroju ? - Skad wiesz ze gdzies sie wybieram ?! - Bo cie widze . . Spanikowana zaczelas sie rozgladac ale nic nie widzialas . - Co ty ode mnie jeszcze chcesz ? Daj mi wreszczie spokoj idioto ! Zrozum to ze cie juz nie kocham . . Zauwazylas czarna limuzyne z napisem One Direction . Pomachalas w jej kierunku i nagle przed Toba zatrzymala sie limuzyna z ktorej wyszedl Harry O.o [ nie rozlaczylas sie jeszce ] - Cos sie stalo ze masz taka mine ? - Moj byly do mnie zadzownil i mnie podglada , widzi nas teraz ale nie wiem gdzie jest . [nagle slyszysz w telefonie jakies krzyki , podnosisz telefon do ucha..] - CO TY ROBISZ Z TYM GOSCIEM ?! ZAPOMNIALAS JUZ ZE JESTES TYLKO MOJA ?! [nagle zauwazylas jak ktos biegnie w wasza strone] - Harry , to moj byly . On tu jest . Ja sie boje ze  cos ci zrobi . - Wsiadaj , ja to zalatwie . [wsiadlas do pojazdu i slyszalas tylko jak cos uderzalo w auto . wystraszylas sie wiec szybko wyszlas z limuzyny i zauwazylas Harry'ego jak bije Dawida] - ...i zostaw ja w spokoju debilu ! [wtedy cie zobaczyl i przestal] - Harry , prosze przestan . Szkoda na niego nerwow i rak .- Mozemy juz jechac ? - Tak , daj mi jeszcze minutke . - Okej . [wsiadlas do auta i slyszalas krzyki typu : '' Jesli nie zostawisz jej w spokoju to zobaczysz co sie z toba stanie'' ] . Pozniej Harry wsiadl do auta . - Nie musiales tego robic . - Ale chcialem . Bardzo mi na tobie zalezy wiec nie chce zebys byla smutna . Zrobmy tak .. wyrzuc ten telefon a ja kupie ci nowy . - Ale wszyscy moi znajomi z Polski znaja ten numer i wgl . A poza tym znamy sie dopiero kilka godzin a ty mi chcesz telefon kupowac xd to troche dziwne ... - Dla mnie nie . . Jechaliscie cala droge w ciszy , pozniej poszliscie za kulisy i tam poznalas reszte chlopakow . Wszyscy byli dla Ciebie mili ale jakos Harry sie do Ciebie nie odzywal . Bylo ci smutno . Zaczal sie koncert , chlopcy zaspiewali kilka piosenek po czym ktos zawolal Cie na scene .. Bylas zdziwniona , nie wiedzialas co masz zrobic gdy nagle ktos pociagnal cie za reke . Zobaczylas ze to Harry . - To jest [T.I.] i bardzo jest mi milo ze dzisiaj tu jest . - Harry , co ty robisz ? - Spokojnie , usiadz tu . . I siadlas na krzesle ktore bylo na srodku sceny i uslyszalas pierwsze dzwieki piosenki ''Stole My Heart'' ale cos bylo nie tak..wszystkie swiatla byly zwrocone na was , spiewal tylko Harry i bylo ci torche glupio . Po pewnym czasie poczulas sie pewniej . Piosenka sie skonczyla i nagle Harry cie pocalowal a po sali przeszlo tylko jedno , wielkie 'awww..' . Czulas sie jak w niebie . Pozniej ucieklas szybko za kulisy zawstydzona . On wybiegl za Toba . - Czemu ucieklas ? - Hmm...moze wyda ci sie to glupie .... ale ja sie w Tobie zakochalam , nie w Harry Stylesie z One Direction tylko w zwyklym Harry'm . - A wiesz czemu to zrobilem ? Bo sie w Tobie zakochalem . - Awww... Pierwszy raz czuje cos takiego , to nie to samo co z moim bylym . Myslalam ze go kocham ale to bylo tylko zauroczenie ktore pryslo po tym jak pierwszy raz mnie uderzyl . - Mam nadzieje ze to co do mnie czujesz to nie jakas przelotna milosc ;)... - Nie , to cos czego jeszcze nigdy w zyciu nie czulam i wiem ze jestes tym jedynym ;] - Obiecuje ze bede sie Toba opiekowal jak tylko dobrze bede mogl . I nie pozwole jakiemus dupkowi niszczyc ci zycia ! . I wtedy sie jeszcze raz pocalowaliscie ale na dluzej xd Nie zauwazyliscie ze ktos to nagrywal i ze wszystko bylo slychac na sali . Mieliscie caly swiat gleboko gdzies . Nagle zadzwonil twoj telefon , odebralas : - CO TY ROBISZ GLUPIA SUKO ?! - Nie twoj zasrany interes dupku !!! Odpieprz sie ode mnie ! Ja juz cie nie kocham ! Ile razy mam ci to jeszcze powiedziec ! Ja kocham Harry'ego , nie cb !! Ty mnie skrzywdziles a on nigdy tego nie zrobi ! - POZALUJESZ JESZCZE TEGO CO POWIEDZIALAS DZIWKO ! I LEPIEJ UWAŻAJ NA SWOJEGO KOCHASIA BO NIE RĘCZE ZA SIEBIE ! ROZUMIESZ ?! - Dobra , dobra . Spier***** ! Cześć . A tak wgl to twoja żona bedzie chyba tylko worek treningowy bo zadna cie nie bd chciala jak sie dowie ze sie nad wszystkimi kobietami znecasz psychicznie i fizycznie ! Pa .... . I sie rozlaczylas . - Wiesz co ? Daj mi ten telefon . - Ale po co ci on ? - Zobaczysz :] I rzucil twoim starym telefonem o ziemie . Caly rozlecial sie na male kawaleczki i tak rozpoczelas nowe zycie u boku Twojego ksiecia z bajki ;]
    Po jakims czasie Harry ci sie oswiadczyl ale to w innym opowiadaniu !


Mam nadzieje ze sie podobalo xdd Sory , że wszędzie nie ma polskich znaków ale mój komputer nie lubi ze mną współpracować ;p Komentujcie , a jesli chcecie opowiadanie ze swoim ulubionym czlonkiem zespolu One Direction to piszcie na maila : styleskaro@gmail.com ! czekam na wasze maile xdd

1 komentarz: