8/29/2012

Przepraszam , jesli nie bd pisala , ale sami wiecie ze jeszcze kilka dni i szkola ... postaram sie cos dodac w najblizszym czasie ale nic nie obiecuje ;p Mam nadzieje , ze sie nie gniewacie xd xxx Karo xoxo

8/25/2012

Harry i ja cz.1 (Monia xd)

Dowiedziałam się że One Direction ma mieć koncert w Londynie. Oczywiście bardzo chcialam ich zobaczyć na żywo. Miałam okazję. Mogłam jechać. Londyn będzie mój. W samolocie było fajnie. Nie zauważyłam kiedyś dolecieliśmy. miałam zarezerwowane miejsce w hotelu. Pojechałam taksówką

Hotel był super. Własna łazienka. Sama w wielkim pokoju. Koncert miał być o 20 więc stwierdziłam że najem się i prześpie. O godzinie 18 ubrałam się i wyszłam na miasto. Po pół godzinie zgubiłam się. Nie wiedziałam gdzie jestem i gdzie mam iść . Ulica dość ciemna. Mało ludzi. Dziwne bo podjechał do mnie samochód. W środku siedział mężczyzna. Chciał żebym wsiadła. Nie zrobiłam tego. Samochód ciągle za mną jechał. Z naprzeciwka wyszedł jakiś cień. Nie wiedziałam co mam zrobić . Cień był coraz bliżej. Nie ruszałam się. W pewnym momencie doszło do mnie że to chłopak i to na dodatek znajomy. Zdziwienie odebrało mi zmysły. To był Harry Styles.Podszedł do mnie. Normalnie. Tak jak byśmy się znali. Złapał mnie za ramie i kawał iść ze sobą. Poszłam .Samochód odjechał. On szedł ze mną bez słowa. Dopiero za sceną gdzie sam mnie zaprowadził odezwał się.- nie powinnaś chodzić sama o tej godzinie. Ale nie jestem przecież Twoją matką. Jeszcze trochę i zacznie się koncert. Po koncercie przyjdź na tyły sceny. Odprowadze Cię.nie byłam w stanie odpowiedzieć. Kiwnęłam głową.Przed sceną stałam w pierwszym rzędzie. Co jakiś czas Harry sprawdzał po wyglądzie jak się czujeSkończyli śpiewać. Poszłam za scenę. Czekali tam na mnie wszyscy. Cały zespół. Poznałam wszystkich. Harry poszedł ze mną. Odprowadził mnie do pokoju. Rozmawialiśmy przez 2 godziny. Powiedziałam mu że już jutro mam samolot powrotnyStwierdził że podwiezie mnie na lotnisko. Zgodziłam się. Wieczór minął mi szybko. Głównie pakowałam się. O godzinie 14 przyjechał po mnie. Rozmawialiśmy o różnych rzeczach. Przy pożegnaniu przytulił mnie. W samolocie myślałam tylko o nim. W domu nikt nie chciał mi uwierzyć w to co się stało.W nocy nie mogłam zasnąć. To był cudowny dzień .    

8/22/2012

Harry cz.2 'one'

Byliscie juz z Harry'm 7 miesiecy . Kochaliscie sie jak nikt nigdy . Pewnego pochmurnego dnia poszliscie na spacer . Byliscie w parku . Siedzieliscie na lawce , ktora najbardziej lubiliscie ze wzgledu na jej polozenie (niedaleko jeziorka pod drzewem xdd) , i sie przytulaliscie i gadaliscie jak zmienilo sie wasze zycie gdy sie poznaliscie . Harry zaproponowal zebyscie poszli sie jeszcze przejsc i cos zjesc . Zgodzilas sie . Nagle zaczal padac deszcz . Harry sie usmiechnal i powiedzial : - I co teraz krolewno ? ;] - *odpowiedzialas mu usmiechem bo nazwal cie krolewna xd* - Wiesz moze pojdziemy cos zjesc bo jestem troche glodna ... - Dobrze , ale najpierw ... *ukleknal przed Toba i wyjal jakies male pudeleczko z kieszeni marynarki..otworzyl i ujrzalas piekny brylantowy pierscionek* - [T.I.] , czy uczynisz mnie najszczesliwszym czlowiekiem na swiecie ? - *bylas w szoku* - nie wiem co powiedziec ... - Powiedz 'tak' - Wiec 'tak' ! - *zalozyl ci pierscionek i zaczeliscie sie calowac i staliscie tak w tym deszczu i mokliscie . Tobie odechcialo sie jesc* - Wiesz , moze pojdziemy sie przebrac w jakies suche rzeczy a pozniej zaprowadze cie do mojej ulubionej restauracji.. - Okej . . I poszliscie do domu . W mieszkaniu byli chlopcy ze swoimi dziewczynami , ogladali jakis film , gdy zobaczyli ze wchodzicie i jestescie szczesliwi , cali mokrzy i sie caly czas calujecie zapytali sie co sie stalo ze macie takie dobre humory . - Bo .. *i wtedy wyciagnelas reke w ich kierunku i pokazalas im piekny pierscionek zareczynowy* ...zareczylismy sie . - Cieszymy sie waszym szzczesciem , a teraz siadajcie dopiero co wlaczylismy film wiec obejrzymy go razem - zaproponowala Danielle . - Nie dzieki , my idziemy sie tylko przebrac w jakies suche ciuchy i wychodzimy . - Teraz bedziecie wszedzie razem chodzic - Liam . - No i co z tego ? ;p - odp . . Poszliscie sie przebrac i wyszliscie . Ulubiona restauracja Harry'ego byla taka elegancka , nigdy wczesniej nie wiedzialas ze on lubi takie rzeczy . Przez caly wieczor siedzieliscie i gadaliscie o roznych rzeczach . - Wiesz , ze za niedlugo wyjezdzamy w trase koncertowa .. - Wiem , bede baardzo za Toba tesknic . - Wlasnie chodzi o to ze nie bedziesz bo chce zebys jechala ze mna . - Ale ... myslisz ze chlopcy nie beda mieli nic przeciwko ? - Juz z nimi gadalem , zgodzili sie i nawet sie cieszyli ze choc raz bedzie z nami jakas normalna osoba . - A oni nie biora swoich dziewczyn . - Liam pytal Danielle i sie zgodzila , Lou mial gadac z Eleaonor , Demi sie zgodzila zeby jechac z Niall'em , a Perrie ma swoja trase koncertowa wiec nie moze ale pewnie bedziemy ja spotykac dosc czesto . - Tylko wiesz , ... bedzie pewien problem .. - Jaki ? - Taki , ze mialam ci to dzis w parku powiedziec ale ty mi sie oswiadczyles a ja nie mialam odwagi ci tego powiedziec...Pamietasz jak mowilam ci ze musze isc cos zalatwic na miescie i ze chce isc sama ...? - Tak .. - No to ja wtedy bylam u lekarza ... i jestem .... w ciazy . - Ale to zaden problem . - Pewien tak , bo jest takie prawdopodobienstwo ze to moga byc blizniaki... - Blizniaki ?! - Tak , ale to nie jest jeszcze potwierdzone . A wiesz ze kobieta w ciazy powinna chodzic na specery.. - No to bedziemy ,  chodzic na spacery , skarbie . ;] - Ale gorzej bedzie z lekarzem . - Zalatwimy takiego zeby caly czas w tarsie byl z nami i cie dogladal . - Dziekuje ci Skarbie . . I go pocalowalas . Pozniej wrociliscie do domu , a chlopcy ze swoimi dziewczynami dalej ogladali jakies filmy . - Musimy wam cos powiedziec - powiedzial Harry . - [T.I.] jest w ciazy . Ale i tak pojedzie z nami w trase bo ja bardzo o to prosilem . . Wszyscy sie cieszyli ze sie zareczyliscie i bedziecie miec dziecko .
    KONIEC xd  . Mam nadzieje ze sie podobalo ;p

Harry cz.1 'one'


Mieszkałaś w Londynie od pełnoletności czyli od jakichś paru tygodni . Poszłaś po kilka książek angielskich żeby trochę poduczyć się języka . Szłaś zawalona książkami aż nagle ... wpadłaś na kogoś . Od razu zaczęłaś zbierać książki żeby się nie zniszczyły . W zbieraniu książek pomogła Ci osoba która na Ciebie wpadła . Pozbierałaś książki , a osoba która pomagala ci je zbierac dala ci reszte ksiazek i wtedy moglas spojrzec na niego , mial piekne brazowe loczki na glowie , czarujacy usmiech i te zajebiste zielone oczy .  Pomyslalas sobie : hmm..jakie ciacho xd . - Po co Ci tyle ksiazek ? - Musze troche poduczyc sie jezyka . - To znaczy ze nie jestes z tad . - Tak , jestem z Polski . Pare tygodni temu tu przylecialam . Moim najwiekszym marzeniem bylo zamieszkac w Londynie i na moja 18 rodzice zafundowali mi lot tutaj i beda placic za moje mieszkanie poki sie nie usamodzielnie . - A gdzie jest ta twoja Polska ? - Na pewno wiesz gdzie sa Niemcy ... wiec Polska znajduje sie po ich ''prawej stronie'' . Moze nie jest to zbyt wielki kraj ale tez nie maly zeby go na mapie nie zauwazyc . - Moze dzisiaj popatrze na mape Polski z mysla o Tobie xd . - A tak wgl to moze bys mi sie przedstawil ... - Pewnie , jestem Harry Styles . - Ja jestem [T.I.]. A jesli mozna wiedziec to czym sie zajmujesz ? - Ja ... gram w zespole ;) - O.o A jak sie nazywa twoj zespol i co gracie ? - Gramy pop i nazywamy sie One Direction . ... Teraz dopieko kaplas sie ze to TEN HARRY STYLES z One Direction ! - O matko ! Nie poznalam Cie xd Bardzo lubie wasz zespol heh jestem wasza fanka xd Ale nie boj sie nie rzuce sie na Ciebie , nie zaczne piszczec itp. - Hahaha Ciesze sie xd Jestes dzisiaj zajeta ? - Nie , pewnie znowu moj byly bedzie mnie meczyc telefonami i smsami wiec szybko nie zasne ;) . A czemu pytasz ? - Bo myslalem czy nie przyszlabys dzisiaj na nasz koncert . - Poszlabym ale mam juz malo kasy a rodzice dopiero za tydzien mi cos wysla :/ - Ale kto powiedzial ze ty masz placic za cos ? - Ale mi tak troche glupio ... - Nie powinno xd Pomysl sobie ze znalazlas ten bilet i ta wejsciowke V.I.P. na chodniku ;) - Hahaha . Dobra dobra , przyjde . O ktorej i gdzie ten koncert ? - O 20.00 na Stadionie Olimpijskim . - To bedzie pewien problem bo ja nie wiem gdzie to jest :/ - To wpadniemy po Ciebie z chlopakami przed koncertem . Bedziemy tak o 18.00 bo musimy byc przed koncertem wiesz po co ;] - Okej , to jak by cos sie zmienilo to pisz na ten numer , a przyjedz pod ten adres [i dalas mu swoj numer razem z adresem] . - Okej . To do zobaczenia pozniej ;] - Paaa ;) . . Bylas szczesliwa bo wlasnie poznalas Harry'ego Styles'a i dostalas bilet i wejciowke V.I.P.na ich koncert . Szybko pobieglas do domu zeby sie przygotowac bo do 18.00 byly jeszcze tylko 4 godziny . Wiec wzielas swoje najlepsze ciuchy [swoja ulubiona granatowa koszulke z duzymi napisami , czerwona spodniczke do kolan i swoje ulubione baleriny w bialym kolorze] , zrobilas sobie lekki makijaz , ulozylas wlosy i byla juz godzina 17.30 . Nagle zadzwonil twoj telefon i odebralas . - Halo . - Hej , tu Harry . Mala zmiana planow . My juz jestesmy na miejscu wiec przyslemy po Ciebie samochod , bedzie tak za jakies 15 minut .- Okej , ja juz jestem gotowa wiec spoko . A jakie bedzie to auto , zebym nie wsiadla do byle ktorego xdd ? - Czarna limuzyna . - Okej . - To do zobczenia na koncercie . - Nom , paa . . I sie rozlaczylas . Wzielas plaszcz i torebke [w ktorej mialas portfel , telefon i bilety] i wyszlas z domu . Gdy tylko wyszlas z domu znow zadzwonil twoj telefon wiec odebralas . - Zapomniales jeszcze czegos ? - Slucham ?! Do kogo ty gadasz ? - A kto mowi ? - Dawid [twoj byly] . - Co ty ode mnie chcesz ? - Chcialem zapytac gdzie sie wybierasz w tym stroju ? - Skad wiesz ze gdzies sie wybieram ?! - Bo cie widze . . Spanikowana zaczelas sie rozgladac ale nic nie widzialas . - Co ty ode mnie jeszcze chcesz ? Daj mi wreszczie spokoj idioto ! Zrozum to ze cie juz nie kocham . . Zauwazylas czarna limuzyne z napisem One Direction . Pomachalas w jej kierunku i nagle przed Toba zatrzymala sie limuzyna z ktorej wyszedl Harry O.o [ nie rozlaczylas sie jeszce ] - Cos sie stalo ze masz taka mine ? - Moj byly do mnie zadzownil i mnie podglada , widzi nas teraz ale nie wiem gdzie jest . [nagle slyszysz w telefonie jakies krzyki , podnosisz telefon do ucha..] - CO TY ROBISZ Z TYM GOSCIEM ?! ZAPOMNIALAS JUZ ZE JESTES TYLKO MOJA ?! [nagle zauwazylas jak ktos biegnie w wasza strone] - Harry , to moj byly . On tu jest . Ja sie boje ze  cos ci zrobi . - Wsiadaj , ja to zalatwie . [wsiadlas do pojazdu i slyszalas tylko jak cos uderzalo w auto . wystraszylas sie wiec szybko wyszlas z limuzyny i zauwazylas Harry'ego jak bije Dawida] - ...i zostaw ja w spokoju debilu ! [wtedy cie zobaczyl i przestal] - Harry , prosze przestan . Szkoda na niego nerwow i rak .- Mozemy juz jechac ? - Tak , daj mi jeszcze minutke . - Okej . [wsiadlas do auta i slyszalas krzyki typu : '' Jesli nie zostawisz jej w spokoju to zobaczysz co sie z toba stanie'' ] . Pozniej Harry wsiadl do auta . - Nie musiales tego robic . - Ale chcialem . Bardzo mi na tobie zalezy wiec nie chce zebys byla smutna . Zrobmy tak .. wyrzuc ten telefon a ja kupie ci nowy . - Ale wszyscy moi znajomi z Polski znaja ten numer i wgl . A poza tym znamy sie dopiero kilka godzin a ty mi chcesz telefon kupowac xd to troche dziwne ... - Dla mnie nie . . Jechaliscie cala droge w ciszy , pozniej poszliscie za kulisy i tam poznalas reszte chlopakow . Wszyscy byli dla Ciebie mili ale jakos Harry sie do Ciebie nie odzywal . Bylo ci smutno . Zaczal sie koncert , chlopcy zaspiewali kilka piosenek po czym ktos zawolal Cie na scene .. Bylas zdziwniona , nie wiedzialas co masz zrobic gdy nagle ktos pociagnal cie za reke . Zobaczylas ze to Harry . - To jest [T.I.] i bardzo jest mi milo ze dzisiaj tu jest . - Harry , co ty robisz ? - Spokojnie , usiadz tu . . I siadlas na krzesle ktore bylo na srodku sceny i uslyszalas pierwsze dzwieki piosenki ''Stole My Heart'' ale cos bylo nie tak..wszystkie swiatla byly zwrocone na was , spiewal tylko Harry i bylo ci torche glupio . Po pewnym czasie poczulas sie pewniej . Piosenka sie skonczyla i nagle Harry cie pocalowal a po sali przeszlo tylko jedno , wielkie 'awww..' . Czulas sie jak w niebie . Pozniej ucieklas szybko za kulisy zawstydzona . On wybiegl za Toba . - Czemu ucieklas ? - Hmm...moze wyda ci sie to glupie .... ale ja sie w Tobie zakochalam , nie w Harry Stylesie z One Direction tylko w zwyklym Harry'm . - A wiesz czemu to zrobilem ? Bo sie w Tobie zakochalem . - Awww... Pierwszy raz czuje cos takiego , to nie to samo co z moim bylym . Myslalam ze go kocham ale to bylo tylko zauroczenie ktore pryslo po tym jak pierwszy raz mnie uderzyl . - Mam nadzieje ze to co do mnie czujesz to nie jakas przelotna milosc ;)... - Nie , to cos czego jeszcze nigdy w zyciu nie czulam i wiem ze jestes tym jedynym ;] - Obiecuje ze bede sie Toba opiekowal jak tylko dobrze bede mogl . I nie pozwole jakiemus dupkowi niszczyc ci zycia ! . I wtedy sie jeszcze raz pocalowaliscie ale na dluzej xd Nie zauwazyliscie ze ktos to nagrywal i ze wszystko bylo slychac na sali . Mieliscie caly swiat gleboko gdzies . Nagle zadzwonil twoj telefon , odebralas : - CO TY ROBISZ GLUPIA SUKO ?! - Nie twoj zasrany interes dupku !!! Odpieprz sie ode mnie ! Ja juz cie nie kocham ! Ile razy mam ci to jeszcze powiedziec ! Ja kocham Harry'ego , nie cb !! Ty mnie skrzywdziles a on nigdy tego nie zrobi ! - POZALUJESZ JESZCZE TEGO CO POWIEDZIALAS DZIWKO ! I LEPIEJ UWAŻAJ NA SWOJEGO KOCHASIA BO NIE RĘCZE ZA SIEBIE ! ROZUMIESZ ?! - Dobra , dobra . Spier***** ! Cześć . A tak wgl to twoja żona bedzie chyba tylko worek treningowy bo zadna cie nie bd chciala jak sie dowie ze sie nad wszystkimi kobietami znecasz psychicznie i fizycznie ! Pa .... . I sie rozlaczylas . - Wiesz co ? Daj mi ten telefon . - Ale po co ci on ? - Zobaczysz :] I rzucil twoim starym telefonem o ziemie . Caly rozlecial sie na male kawaleczki i tak rozpoczelas nowe zycie u boku Twojego ksiecia z bajki ;]
    Po jakims czasie Harry ci sie oswiadczyl ale to w innym opowiadaniu !


Mam nadzieje ze sie podobalo xdd Sory , że wszędzie nie ma polskich znaków ale mój komputer nie lubi ze mną współpracować ;p Komentujcie , a jesli chcecie opowiadanie ze swoim ulubionym czlonkiem zespolu One Direction to piszcie na maila : styleskaro@gmail.com ! czekam na wasze maile xdd
Hej , jestem Karolina . Na tym blogu będę pisać opowiadania poświęcone One Direction . Nie będą to tylko moje opowiadania , gdyż moja koleżanka pisze opowiadania i ją poprosiłam żeby mi napisała jedno xdd . Będą tu też zamiezczane różne ciekawostki o chłopakach itd. itp. :) Mam nadzieję , że będzie się wam podobał mój blog i że z miła chęcią będziecie tu zaglądać . :*